UMRUMDA DEĞİL NE AFERİN NE DE YUH! MENZİLE ENGEL DEĞİL ÖNÜME ÇIKAN GÜRUH

Umrumda değil ne aferin ne de yuh; Menzile engel değil yoluma çıkan güruh!..


Nevres selîm ü pâk gelip gitmedir hüner
Yohsa cihâna günde bin âdem gelir gider

17 Ekim 2010 Pazar

Kaybettiklerime bir çentik atsam..!

"Yâ Hû…
Bismillahirrahmanirrahim vebihi nestain
Elhamdülillahi Rabbil-âlemin ve efdalü salati ve ettemmü teslim ala Seyyidina Muhammedin resulü Rabbul-âlemin ve ala alihi ve sahbihi ecmain vettabiine ila yevmiddin. (Sultan II.Abdülhamit Han'ın duasından)

Ya Rab!
Niyetim halistir, eğer niyetimde bir fesatlık varsa beni kahreyle.

Dostlarım, arada bir de olsa insan kelimelere dökmek istiyor duygularını ve bunu benim yaptığım gibi kardeş gördükleriyle paylaşmak istiyor, ilgi gördükçe daha çok yazmak bir nebze olsa da faydalı olduğunu görmek en büyük mutluluğu oluyor yazanın. İnsan duygu yüklü olduğunda hakikaten bunu kâğıtlara dökmek bir ferahlık hissiyatı veriyor, yazı yapmasam bunu söyleşi yapsam, yarın, öbür gün havada kalacak ve yok olacak. Tarih de yazılarla ölçülüyor, yazılarla biliniyor ve öğretiliyor. Demek ki şu an dünya tarihinde en büyük kanıt yazıdır. Ne yazık ki bunu kavrayamayan zavallılar veya bizi bunlardan mahrum bırakmak isteyen kendini çok zeki sanan zavallılar bizim en değerli mirasımızın bir kısmını kâğıt fiyatına satmış bir kısmını da başka ülkeler alıp gitmiş ve sağ olsun bizimkiler de hiç engel olmamış. Bu da yetmiyormuş gibi tarihimiz yazan o arşivleri hiç okuyamayalım diye latin alfabesini getirmiş geri kalan kısmından da bizi mahrum bırakmışlardır. Bu da yetmiyormuş ki “üç kıtada dünyaya hükmeden Osmanlı Devletinin” cahil olduğunu iddia etmiş ve bu harf inkılâbını yapmış, batı fesadını bizim memleketimize sokmuştur. Şimdi kendime şunu soruyorum hatta bunun sorumlusu olanlara da sormayı çok isterdim ama kısmet İnşallah ahrette soracağım, şimdi ki halimizi kurtardı mı yaptığınız onca devrim? Belki şu an kızıyorsun bana ama ben kesinlikle böyle düşünüyorum. Bakıyorum da kurdukları bu sistem henüz 88 sene olmuş ve kurulduğundan bu yana hiçbir katkısı olmadığı gibi çentik ile belirtsek kaybettiklerimizi herhalde dünya turu yapardı o çentikler. Bir konuda yanılıyorlar ama ne kadar devrim yaparlarsa yapsınlar, ne kadar masumu meydanlarda asıp öldürseler de,   tarihimizi silmeye çalışsalar da, acizin birini kendilerine peygamber ilan edip o acize aksi kelime kullananı vatan haini ilan etseler de, Allah murad etti mi (İza eradallahu şey’en hayyel esvab) hiçbir şey karşı olamaz, kader ve emir O’nun elindedir. Hakkını helal et kısa kesiyorum ve şu cümle ile bitiriyorum. Bizim Atalarımız İslâm’a en büyük hizmetleri vermiş, dünyaya en büyük bilim adamlarını vermiş ve ilme en çok değer verenler olmuştur. Tarih yine tekerrür edecektir ve biz Türkler yine İslam’ın lideri olacağız, İslam’ı tek çatıda toplayacağız. Son olarak da emin olun ki “Allah” diyen bir kalbi hiçbir güç yenemez. Bizim Atalarımız Allah dedi teslim oldu ve 650 yıl hükmetti dünyaya, yine bu güç ortaya çıkacaktır ve tabi O’nun istediği zamanda. 

O hakimdir, kadirdir, O tüm lütufların sınırsızına sahiptir. Selamet bulman dualarımla kardeşim.

Esselamün Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatüh… 


2 yorum:

  1. süper bir yazı olmuş, devamı kesin gelir böyle bir yeteneğin,tebrik ederim:)))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim serap İnşallah gelir :)

    YanıtlaSil